Genom att surfa vidare godkänner du att webbplatsen använder cookies. Jag förstår

Om Solidar

"Det handlar helt enkelt om att alla ska få de bästa möjliga förutsättningarna till en tryggare ekonomisk framtid"

Kundsynpunkter

Hör av dig till oss om du upplever att vi behöver rätta till något. Snabbt, ärligt och utan krångel bemöter vi dina eventuella klagomål. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer, har du alltid rätt att få veta varför. Dessutom är dina synpunkter viktiga för oss då vi alltid vill bli bättre på det vi gör!

Adress till klagomålsansvarig på Solidar

Skicka in din synpunkt till adressen nedan. Vi strävar efter att hantera alla klagomålsärenden skyndsamt, vilket i normalfallet innebär under 14 dagar. Skulle handläggningen dra ut på tiden mer än 14 dagar kommer vi hålla dig underrättad om handläggningen och anledningen till dröjsmålet. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer har du alltid rätt att få veta varför.

Solidar
Att: Klagomålsansvarig
Box 3194
903 04 Umeå

Läs mer om klagomålspolicy, allmänna råd gällande klagomålshantering samt om andra instanser som kan vägleda och hjälpa dig som kund.

Lisa Nordlund, Klagomålsansvarig

090-70 90 70

info@solidar.se